Ce vă interesează pe voi:

Ce vă interesează pe voi:

1. Fezabilitatea
Îmi dau nota 10/10. Tehnic nu e aşa complicat şi dacă nu ne descurcăm, sigur găsim ajutor la bursierii de la MIT. Problema nu cred că poate fi rezolvată mai uşor. Nu aş desfiinţa bursele clasice (întodeauna există şi nostalgici), însă dacă tot suntem viitorul ţării, să fim un viitor mai responsabil.

2. Factorul Restart
Comunitatea de bursieri, dar şi cea de oameni de afaceri vor fi foarte încântaţi. Cred că mama nu se va supăra să am doi prieteni. Deodată. Dacă vreţi, facem şi un top al cuplurilor de nota 10 în funcţie de Factorul Restart :)

3. Sustenabilitatea
Faptul că bursierii ar da banii înapoi (fără dobânda, da?!) şi că şi mediul de afaceri se obligă să utilizeze banii returnaţi tot pentru burse vor duce la crearea unui fond permanent. 10 şi la sustenabilitate.

4. Inovaţia
Aţi mai văzut aşa ceva în România? Sau pe lângă? La capitolul acesta mi-aş da un 10+. Chiar dacă nu am inventat eu FB.

5. Potentialul de a genera schimbarea
Poate genera schimbare peste tot. Probabil va fi şi cea mai extinsă schimbare, dacă ne gândim câţi vor studia prin străinătăţuri. Propun şi o galerie de vederi. În plus, unii dintre noi poate candidăm şi răspundem la şi mai multe probleme din România, nu doar luăm 10 la olimpiade.

Vedeţi de ce am două burse?

1 comments:

ANDRAINO ADAMS spunea...

Articole bune, Ați auzit de LFDS (Le_Meridian Funding Service, Email: lfdsloans@outlook.com - ContactWhatsApp: +1-9893943740--lfdsloans@lemeridianfds.com) este ca serviciul de finanțare SUA / Marea Britanie, care îmi acordă împrumut de 95.000,00 USD să-mi lansez afacerea și le plătesc anual de doi ani acum și îmi mai rămân 2 ani, deși îmi place să lucrez cu ei pentru că sunt creditor împrumut autentic care îți poate oferi orice fel de împrumut.

Trimiteți un comentariu

 

Blog Template by YummyLolly.com